måndag 30 mars 2009

Koncentrationssvårigheter

Usch! Tanken var att jag skulle jobba hemifrån idag...har inte sovit bra pga min ischias. Har haft rejält ont. Att jobba går väl mindre bra. Har inte jobbat alls om jag ska vara ärlig. Jag kan inte koncentrera mig på nånting längre. Är trött och apatisk och smått illamående. Jag får så dåligt samvete när jag inte sliter som ett djur då jag är van vid det. Vet inte riktigt var jag ska ta vägen...känner mig uschig som fan.
Jag vet att jag inte ska klaga...jag har ju fått mitt plus nu så jag ska bara vara tacksam men det är så svårt. Jag är supertacksam men jag är så otålig och denna väntan och ovissheten tär mer på mig än behandlingarna konstigt nog. Det har väl med kroppen och hormonerna att göra också.

Ska iaf till naprapaten kl 13...hoppas han kan göra nåt för mig. Efter det SKA jag jobba. Jag måste.

Ska ta mig i kragen...snart =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar