torsdag 16 april 2009

8+2 Bra dag

Han eller hon lever! Det var skönt att få se ett pickande hjärta idag. Sambon fick nog in det i skallen mer än vad jag fick. Det känns fortfarande overkligt men jag är glad. Och mindre orolig. Vi fick med oss tre bilder på en liten klump =)
Nu är det bara att ringa mvc där vi bor så nu har RMC Malmö gjort sitt (för denna gång iaf). Gyn lugnade mig rejält så jag ska sluta oroa mig nu. Nu ska jag bara njuta! Skiter det sig så skiter det sig. Då får jag ta det då.

3 kommentarer:

  1. Grattis! Det är så underbart att se det lilla hjärtat. Då känns det mer på riktigt!!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Grattis! Fick själv se ett litet pickande hjärta för en vecka sedan, så underbart! Du får gärna dela med dig om vad gyn sade för lugnande...

    SvaraRadera
  3. Tänka sig! Nu har ni kommit en bra bit på väg. Tillåt dig att vara glad och upprymd, det är ett litet mirakel därinne! :)

    SvaraRadera