onsdag 18 november 2009

38+3

Inga fler värkar här inte. Bebis rör sig men inga känningar om att nåt är på gång tyvärr. Jag längtar så mycket =) Dessa dagar känns ju längre än alla andra månader som varit!
Jag tycker att det är så otroligt att jag har en bebis i magen, kan för det mesta inte fatta det. Det är ju mer NÅT där inne. Min hjärna har svårt att fatta att det är en bebis. Och att den ska komma ut. Jag är rädd för att det ska skita sig nu på upploppet. Inte jätteorolig men jag vågar liksom inte ta ut nåt i förskott. Vi kämpade ett bra tag och nu är det så nära. Snälla snälla, låt allt gå bra!
Jag känner mig som ett barn på julafton men jag har ändå en slags "snart är det över"-känsla. Som när man ska göra nåt roligt så längtar man så mycket och sen så blir det så tomt när det är över. Detta är ju egentligen tvärtom. Det är ju efter förlossningen det börjar. Livet kommer aldrig mer vara som det är nu. Det kommer vara så mycket roligt hela livet, det är min plan iaf =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar