onsdag 25 november 2009

39+3

Ingen bebis än...vet att det står 0 dgr kvar på min räknare men den är utifrån min egna beräkning. Blev framflyttad 3 dgr på RUL. Har inte haft en enda värk sedan sist. Känns som jag kommer vara gravid för resten av mitt liv. Är inte desperat ännu men kan tänka mig att jag blir det om det dröjer allt för länge. Jag går ju bara och väntar nu. Orkar ju liksom inte ta tag i nåt direkt. Känner mig så stor och seg. Jag längtar så mycket! Ibland känns det som jag inte är gravid dock, trots magen. Känns som jag bara inbillat mig. Jag är rädd tror jag. Rädd för att nåt ska skita sig. Det är ju så nära nu. Kan inte föreställa mig att det kan komma ut en riktig bebis ur min kropp när som helst. Det är så overkligt.
Jag vill att det ska sätta igång nu!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar