tisdag 1 december 2009

v.40+2

Ingen bebis här inte!!! Det är så drygt att vänta. Det är ett jäkla väntande hela tiden. På allt ska man vänta. Och jag är en otålig person. Nu är det ju faktiskt inte långt kvar men det är ändå jobbigt!! Tänk när jag höll på med hormonbehandlingar, hur fan stod jag ut? Mina cykler är extremt långa så då var jag ju tvungen att vänta och vänta och vänta....vänta på minus på den där jäkla stickan. Jag kunde ju vänta på mens i 50-60 dgr. Det är ju sjukt lång tid att bara vänta. Sen med gonal-f så sprutade jag ju i 18 dgr och sen insemination och sen vänta på att få testa i typ 14 dgr och det är ju också lång tid. Fy fan vilken jobbig tid. Nu är det ju i sammanhanget kort tid kvar och jag är ju så glad att behandlingarna lyckades men jag kan nog inte slappna av riktigt förrän bebisen verkligen är ute och mår bra. Jag vågar inte.
Kom igen nu bebisen!
Jag ska passa på att putsa fönstren nu faktiskt, inte för att jag tror så mycket på att det får bebisen att titta ut men de är för jäkla skitiga och jag har ju liksom inte så mycket annat för mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar