onsdag 9 december 2009

Bf+11

Ingen bebis!!!
Kanske borde börja jobba igen. Det blir inget känns det som =) Nähä, det var det. Snopet.
Jag undrar hur min förkylning påverkar förloppet. Har läst att förlossningen kan skjutas upp tills man är frisk. Hmm...min sambos fel! =)
Har fått en tid på måndag till sjukhuset. Det är tydligen inget som säger att det blir igångsättning då ändå om allt ser bra ut. Väntans tider!!!
Denna väntan har tom fått min sambo att bete sig helt konstigt. Han som är så stabil började helt oprovocerat och mucka igår när vi skulle sova. Värsta mensmonstret! Då blev jag förbannad. Vafan, visst kan det vara jobbigt för honom också men hallå! Tycker han borde kunna kontrollera sig ändå med hänsyn till mig. Vi har inte bråkat på evigheter så jag tycker det är så onödigt att börja nu. Orkar inte med det!
Jaja...
Nu ska jag flyttpacka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar