fredag 11 december 2009

Bf+13

Igår var ingen bra dag. Grät typ hela dagen. Kändes så hopplöst. Den kommer ju aldrig ut ju! Nu är jag inställd på igångsättning. Känns lite läskigt. Risken för att det blir kejsarsnitt ökar tydligen om man blir igångsatt och det kan ju tydligen vara ganska jobbigt att bli igångsatt. Man kan ju tro att man är mer peppad nu när det gått så lång tid över men jag blir bara mer och mer opeppad. Uppgiven. Varför kan inget bara vara lätt?? Usch, jag gillar inte mig själv så här. Så här låg.
Blev dock lite gladare igår då jag insåg att det kom lite mjölk ur mina bröst =) Det var så konstigt. Så oväntat. Min syster säger att det för hästar brukar komma mjölk dagen innan. Jag blev lite hoppfull men det verkar ju inte vara nåt på gång ändå. Ingen molvärk, ingen mjölk nu, INGENTING!

BEBIS, KOM NU!!

1 kommentar:

  1. Håller tummarna för att bebisen kommer nu i helgen! Förstår att det är frustrerande att vänta.

    SvaraRadera