söndag 13 december 2009

Bf+15 värkar

Jag har ju definitivt värkar iaf. Regelbundna med typ 7-12 min intervall. Visst, de gör ont när de kommer men det är ju verkligen hanterbart fortfarande. Vet ju inte hur ont det ska göra =) Ska ju ändå till sjukhuset imorgon på överburenhetskoll så om det inte händer nåt mer inatt så känns det ju ändå skönt att ha en tid imorgon så man får en statusrapport.
Shit, nu gjorde en värk rejält ont. Så att man måste stanna upp. Hmm...får se hur natten artar sig. Kan inte fatta att jag snart borde ha en bebis. Det har fortfarande inte blivit verkligt för mig. Jag vet, jag ÄR trög!

4 kommentarer:

  1. Spännande. Lycka till!

    SvaraRadera
  2. Å, det börjar låta lovande det här! Kanske du har bebisen hos dig just nu!? Lycka till!

    SvaraRadera
  3. Iiihhh, vad spännande. Blir ju alldeles nervös. Hoppas värkarna ökat och att erat nya liv snart påbörjas!

    KRAM

    SvaraRadera