måndag 17 oktober 2011

BF-1 Depp, depp, depp

Hade en riktig skitmorgon. Började tom gråta på Sigges dagis. Han vägrar ta på sig sina ytterkläder, varje plagg är en kamp och i morse tog det en halvtimme. Jag är för otymplig och hormonig för denna typ av aktiviteter. Jag har försökt med allt, vara pedagogisk, typ att förklara varför man måste ha kläder på sig och att han är stor kille som kan själv osv, jag har kört arg mamma, ledsen mamma och idag hysterisk mamma. Hysterisk och ledsen mamma i kombination verkar vara det som för stunden biter bäst iaf. Han hamnar nog i nån slags chock. I det långa loppet kanske man ska försöka låta den mamman komma fram ytterst sällan för att inte Sigge ska få nåt slags problem i framtiden :-)
Usch vad jag hatar mig själv just nu. Pallar ingenting, orkar ingenting, jag är ful och svullen och låg. Känns som jag har brutit muttan också när jag går. Måtte bebisen komma snart för jag pallar inte mer. Som tur är så får jag ju komma på undersökning en vecka över tiden och jag hoppas på igångsättning då, två veckor till så här känns som tortyr.

Usch, vad deppigt det låter. Men så är det.
//T

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar