torsdag 20 oktober 2011

BF+2

Börjar möjligtvis att hända nåt...möjligtvis. Har sedan ett par timmar lite ont i magen, visserligen högt upp, har fått för mig att det ska kännas som mensvärk och det sjuka är att jag inte kommer ihåg hur det var sist. Nu är det iaf i övre delen och det kommer som små attacker med ganska kort intervall, minuter, än så länge väldigt milda men jag hoppas på att det är nåt som har startat iaf.
Var precis hos BM och fick instruktioner vad jag skulle göra om det inte händer nåt, den 26 ska jag bege mig till där man gjorde RUL:et, kl 9, om allt ser bra ut får man vänta lite till annars tar de beslut där och då om eventuell igångsättning. Så onsdag alltså, hoppas hoppas hoppas att det sätter igång tidigare. Annars såg allt bra ut, blodtrycket var något högre 110/70 tror jag, hjärtljud på 148 och sf-mått på 36. Ingen äggvita i urinen. Allt bra alltså.
//T

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar