onsdag 19 oktober 2011

BF+1

Jaha, BF komoch gick. Ingen bebis. Inte för att jag trodde det men ändå. Man räknas ju inte ens som överburen förrän 14 dgr efter BF men man säger ju ändå att man har gått över nu. Sannolikheten att jag skulle "gå över" var ju ganska stor men ändå så hoppas man.
Inga värkar eller sammandragningar än men jäkligt ont i, ja jag vet inte var jag har ont egentligen, i de nedre regionerna iaf. Bäckenet? Känns typ som efter förra förlossningen. Det är väl inte helt läkt för det första plus att nu rör jag ju mig mycket mer, det är hämtning, lämning, lyfta tungt osv. Har inte ont i vila alls men om jag har gått mycket en dag så kan jag typ inte röra mig sen på kvällen.
Idag är det hundvakt på schemat. Han kan dock inte se fram emot några långpromenader dessvärre. Det får han ta. Ska försöka vila lite mer idag, igår var jag igång hela dagen och jag känner att jag inte pallar det riktigt. Med Sigge var det ju verkligen full fart ända in i kaklet, var och bowlade drygt en vecka över tiden eller vad det var. Det enda problemet då var att fingrarna var så svullna så jag var tvungen att ha ett för tungt klot så själva bowlandet gick inte så bra. Nu skulle jag inte komma på tanken att åka och bowla :-)
Imorgon är det iaf barnmorskebesök så då hoppas jag få en tid för UL. För varje dag som går är det ju visserligen en dag närmre förlossning så det är väl bara att försöka ta det som det kommer men jag är så OTÅLIG!! Nähä, jag tar väl och dricker upp mitt hallonbladste nu då och VÄNTAR! :-)

//T

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar