tisdag 18 oktober 2011

BF

Idag är det BF. Ingen bebis i sikte dock. Buhubuhu...
Vet inte om jag inbillar mig men brösten känns lite annorlunda. Ömmar liiiite och känns aningen större. Jag hoppas att jag inte drabbas av Dolly Parton-syndromet som jag gjorde sist. De blev ENORMA! Hade svårt att komma in i badrummet där vi bodde då, det var visserligen en specialdörr så det var ju inte standardbredd haha men ändå. Har ett kort från patienthotellet där Sigge ligger vid mitt bröst och hans huvud ser ut som en liten ärta i jämförelse :-)
Jag verkar ha stannat i vikt sedan några veckor tillbaks. Landade på 80 kg denna gång. Med Sigge slutade jag på 84 kg och de där 4 kg gör ganska stor skillnad. Kanske inte syns jättemycket på dessa kort men det är rätt stor skillnad. Nu får jag höra hela tiden hur liten jag är. Visserligen är sf-måttet precis på mittenstrecket. Med Sigge var det över hela tiden.

NU (9dgr sedan men sen dess har det inte hänt nåt)


DÅ (11 dgr före BF)

1 kommentar:

  1. Intressant hur mycket det kan skilja sig. Jag tycker magarna ser helt olika ut!

    Sååå fint med gravidmagar!

    Jag håller tummarna för att bebis är redo att komma ut snart!
    Kram

    SvaraRadera