måndag 5 januari 2009

Hopp...

Kliniken ringde faktiskt upp. De vill att jag ska få en blödning innan jag börjar med gonal f. Hoppas mensen kommer snart...helst NU! Vill ju börja spruta.

Helt plötsligt har hoppet åter infunnit sig. Känns liksom som jag börjar på ny kula nu. Nytt år, inseminationsförsök, gonal f (som jag har höga förhoppningar på). Nu jäklar ska det gå! Under den här tiden vi har försökt så har vi ju egentligen bara haft kanske 2 chanser så jag troligtvis bara har haft 2 ägglossningar. Jag vet ju att chansen vid varje ägglossning är ganska liten men de flesta av mina kompisar har lyckats på första eller andra ägglossningen. Hade de extrem tur bara?
Gyn säger att det är ca 20% chans vid insemination. De är ju jäkligt lite alltså, jag måste tänka att det kommer gå. Det ska gå! Det är vår tur nu...

3 kommentarer:

  1. Hittade hit via Zygoten och ville bara säga att jag håller alla tummar för er!!!

    SvaraRadera
  2. Tackar tackar! Har inte hunnit läst in mig på er historia men jag läste det senaste inlägget...GRATTIS så otroligt mycket! Det måste kännas helt otroligt. Jag hoppas verkligen att jag kommer få uppleva det någongång, ibland känns det som det aldrig kommer ske tyvärr. Håller tummarna för er!

    SvaraRadera
  3. Jag håller tummarna för er! Nu ska det gå!

    SvaraRadera