måndag 26 januari 2009

Jippie!!

Var på andra vul:et idag. Sprutdag 17. Och tro det eller ej men där var ett ägg, på 17 mm!! Känns som värsta segern. Har varit så orolig att det inte ska fungera då jag inte fått ägglossning med Pergotime. Är inte van med positiva nyheter på vul men äntligen idag.
Så imorgon kl 13 ska jag ta Pregnylen och på onsdag kl 13 är det dags för insemination. Äntligen!!!!
Bara allt funkar nu, att det verkligen blir ägglossning, men det borde det väl bli med Pregnylen. Är iaf väldigt förväntansfull och glad och nervös och spänd. Allt på samma gång.

En milstolpe avklarad. Nu är det "bara" resten kvar. Jag VILL så jäkla gärna att detta ska funka. Jag har så stora förhoppningar och jag vet att jag kommer bli förkrossad om det inte funkar. Det måste funka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar